Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017

Το ΚΚΕ και το γαϊτανάκι της ρουφιανιάς


Το ΚΚΕ και το γαϊτανάκι της ρουφιανιάς

Την διαχρονικότητα της γνωστής ρήσης «όταν το δάχτυλο έδειχνε το φεγγάρι, ο κνίτης κοίταζε το δάχτυλο» φροντίζουν ν' αποδεικνύουν, τόσο οι κνίτες, όσο και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία συμμετέχοντες στο χρεωκοπημένο κομματικό μαγαζάκι του Περισσού, που ονομάζεται Καπιταλιστικό Κόμμα Ελλάδας (ΚΚΕ).
Μία ακόμα απόδειξη αποτελούν τα όσα διαβάσαμε στην κομματική του φυλλάδα, τον "Ριζοσπάστη", και στη στήλη διαστρέβλωσης της Ιστορίας με τίτλο "Σαν Σήμερα", όπου αναφέρονται τα εξής: «1952. Το ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, στηριζόμενο -σε μεγάλο βαθμό- σε πληροφορίες στελεχών από την Ελλάδα, καθώς και στην πρωτοβουλία του Πλουμπίδη να δημοσιοποιήσει επιστολή με την οποία αναλάμβανε την ευθύνη του παράνομου μηχανισμού του ΚΚΕ, ενώ υπεύθυνος ήταν ο Μπελογιάννης, βγάζει απόφαση «Για τον Νίκο Πλουμπίδη (Μπάρμπα)», με την οποία τον διαγράφει, χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα σκληρούς, άδικους και απαράδεκτους χαρακτηρισμούς (του προδότη, του χαφιέ κλπ.). Ο Πλουμπίδης, απομονωμένος και χαρακτηρισμένος από την ηγεσία του Κόμματος ως πράκτορας, όχι μόνο δεν το αποκήρυξε, αλλά και το υπεράσπισε μέχρι την τελευταία του πνοή. 4 χρόνια μετά, από την 9η Ολομέλεια του Κόμματος το 1958, ο Πλουμπίδης αποκαταστάθηκε».
Έχουμε και λέμε λοιπόν: «Σκληροί, άδικοι και απαράδεκτοι» οι χαρακτηρισμοί για τον Πλουμπίδη, ο οποίος «αποκαταστάθηκε» αργότερα από το κόμμα. Το ίδιο όμως ισχύει και για τον τότε διώχτη του, τον Ζαχαριάδη, ο οποίος προέβη σε αυτούς ακριβώς τους χαρακτηρισμούς. Θεωρήθηκε και αυτός «προδότης» του κόμματος, για να «αποκατασταθεί» μετά από 55(!) χρόνια.
Τα ίδια ακριβώς συνέβησαν και με τον Βελουχιώτη, ο οποίος διαγράφηκε από το ΚΚΕ μ' εντολή Ζαχαριάδη τον Ιούνιο του 1945, μία μόλις ημέρα πριν βρει το τέλος που του άρμοζε, για να «αποκατασταθεί» μετά από 66(!!) χρόνια.
«Θύτες και θύματα» δηλαδή μέσα στο ΚΚΕ «αποκαταστάθηκαν» όλοι, με το ερώτημα να πλανάται με μάλλον αφελή διάθεση: πώς γίνεται όλοι «να βγαίνουν λάδι» σε αυτό το γαϊτανάκι της ρουφιανιάς; Η απάντηση βεβαίως δίδεται στη ρήση που υπάρχει στην αρχή του κειμένου…

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.